Popularna tenisistka Serena Williams udziałem w najnowszej reklamie Nike „Until we all win” wspiera kobiety z całego świata. Opowiadając swoją historię chce pokazać, że ciężka praca i determinacja może zmienić życie.

Nowa kampania reklamowa Nike wystartowała w przerwie transmisji rozdania Oscarów. Firma z okazji Dnia Kobiet postanowiła zaangażować tenisistkę, która wspólnie z agencją Wieden+Kennedy Portland pracowała nad scenariuszem, wyborem scen i materiałami drukowanymi. W ten sposób Serena chce podkreślić, że każda kobieta może wykorzystać swój potencjał. 

Sportsmenka w tle opowiada o tym, jak w przez całą karierę krytykowano ją, m.in. za bycie nie kobiecą, zbyt dużą, zbyt „czarną”, zbyt pewną siebie oraz zbyt zmotywowaną do bycia matką.

„Chcę, aby moja córka była prawdomówna i uczciwa, silna i potężna; świadoma, że potrafi wpłynąć na otoczenie. Chcę, żeby dorastała wiedząc, że kobiecy głos jest niezwykle potężny. Jako kobiety musimy nadal być głośne i upewnić się, że jesteśmy słyszane” – powiedziała Serena Williams.

Nike wypuszczonym spotem w związku z nadchodzącym Międzynarodowym Dniem Kobiet 8 marca chciała uhonorować wkład i osiągnięcia kobiet w dążeniu do równości płci na świecie.