Promocja

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne to zespół działań onsite oraz offsite zmierzających do podniesienia poziomu widoczności witryny na określony zestaw fraz kluczowych w kontekście tylko jednego regionu, miasta bądź dzielnicy (w przypadku dużch miast). Cały proces ma wiele punktów wspólnych z klasycznym pozycjonowaniem („na frazy”) czy pozycjonowaniem szerokim.

Kampanie Google Ads

Co to jest Google Ads (AdWords)? Google Ads to system reklamowy, który wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google oraz bannery i reklamy tekstowe na stronach sieci reklamowej Google, rozliczane na zasadzie CPC (ang. Cost Per Click) oraz CPM (ang. Cost Per Mille). Formy reklamy

Korporacyjne broszury – projekt gazety

Firmowy biuletyn to bardzo dobry sposób komunikacji między poszczególnymi działami, ale także rodzaj reklamy. Zobaczmy zatem, jakie artykuły warto umieścić w takim biuletynie i czy warto się na to zdecydować. Projekt gazety – w korporacjach i przedsiębiorstwach Firmowy biuletyn może pełnić dwie funkcje. Kluczową jest

Regionalna firma a marketing – o pozycjonowaniu stron w Krakowie

Powszechność internetu oraz łatwość użycia go do wyszukania potrzebnych usług i towarów spowodowała, iż każde przedsiębiorstwo chce obecnie zaistnieć w sieci. Rzecz jasna, samo posiadanie strony firmowej nie zagwarantuje, że klienci nas znajdą – najważniejsza jest wszak widoczność na wysokich miejscach w wynikach wyszukiwania. Wiele

PBN – co to jest i jak z niego korzystać?

Aby odbiorca wyszukał twoją działalność powinieneś nie tylko złożyć stronę firmową, ale również postarać się o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony i to czy regularnie pojawiają się na niej nowe profesjonalne i przydatne dla odbiorcy informacje. Ale nie wolno

Buyer persona w content marketingu – po co i jak ją stworzyć?

Buyer persona to model klienta, ułatwiający planowanie i realizację działań marketingowych, w tym przygotowanie strategii content marketingowej i tworzenie treści. Wyjaśniamy, czym dokładnie jest, do czego się przydaje i jak ją stworzyć. Buyer persona – co to takiego? Co to jest persona? Buyer persona lub

Wizytówki NAP – czym są i dlaczego warto z nich korzystać

Osoby zainteresowane SEO i poszukujące informacji w tym zakresie, zapewne nie raz spotkały się z rekomendacją tworzenia wizytówek NAP dla firmy. W tym artykule postaram się przybliżyć, czym są takie wizytówki, dlaczego warto je tworzyć i jak można je zdobyć. Co to są wizytówki NAP?