Biuletyn firmowy. Skieruj się tutaj, aby skorzystać z usług fachowca.
Firmowy biuletyn to bardzo dobry sposób komunikacji między poszczególnymi działami, ale także rodzaj reklamy. Zobaczmy zatem, jakie artykuły warto umieścić w takim biuletynie i czy warto się na to zdecydować.
Projekt gazety – w korporacjach i przedsiębiorstwach
Firmowy biuletyn może pełnić dwie funkcje. Kluczową jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – informowanie o sukcesach, pochwalenie się wzrastającymi wynikami, wywiady z przodującymi pracownikami. Tego rodzaju biuletyny mają kluczowy wpływ na działanie całej korporacji, ponieważ wspaniale motywują załogę. To powoduje, że pracownicy są bardziej skłonni do współpracy między sobą, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich zwykłe działania dają im więcej satysfakcji. Badania wskazują, że korporacyjny biuletyn sprawia, że pracownicy utożsamiają się z produkowanymi towarami, zwiększa się też poziom zdrowej rywalizacji. Ogromnym atutem jest także redukowanie szumów komunikacyjnych między pracownikami, które są główną przyczyną nieporozumień w wielu firmach. Gazeta firmowa zapewnia też całkowitą przejrzystość planów zakładu.
Projekt gazety – dotrzyj do potencjalnych inwestorów
Oczywiście gazeta firmowa to również znakomita metoda marketingowa. Magazyn może dotrzeć do odbiorców takich jak: klienci, prasa, potencjalni inwestorzy, urzędy. Gazeta firmowa w ten sposób spełnia cele promocyjne, podnosi sprzedaż oraz stanowi część profesjonalnego PR. Planując stworzenie gazety firmowej powinniśmy w pierwszej kolejności zwerbować pracowników do tworzenia artykułów oraz zaprojektować kwestie związane ze składem broszury. Najlepiej posiłkować się pomocą doświadczonych podmiotów (np. grafików projektowych), którzy stworzą projekt gazety, zaplanują format i zatroszczą się o wydanie. Z ich pomocą firmowy biuletyn z pewnością okaże się sukcesem.
Nasza siedziba:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]