Przed markami, które wybierają się na targi albo zamierzają poprowadzić promocję, nierzadko stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy przygotować. Musi on wszak nie tylko przykuwać uwagę docelowych klientów, ale również być na tyle przydatny, aby od czasu do czasu z niego korzystali i w ten sposób rozwinęli przywiązanie do marki. Gadżetem tego rodzaju są m.in. torby z nadrukiem.
Rodzaje toreb z logotypem
Sprawdzając strony drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych w mgnieniu oka zauważymy, że pod hasłem “torba” ukrywa się kilka produktów. Są to m.in. torby na zakupy – chyba najpopularniejszy i najbardziej przydatny gadżet promocyjny. Nadruk nazwy akcji lub logotypu na jutowych, bawełnianych oraz płóciennych torbach na ramię po prostu doskonale wygląda, a zarazem jest wystarczająco wytrzymały, by przez długi czas utrzymywać się na tkaninie. Następnym atutem takich toreb jest ich koszt. Zależnie od rodzaju torby oraz nakładu zamówienia, cena zwykle rozpoczyna się od kilku złotych za jedną sztukę. Nadruki nanosi także na torbach konferencyjnych, termoizolacyjnych bądź na laptopa. Są to gadżety, które docenią m.in organizatorzy popularnych sympozjów oraz pokazów. Rzecz jasna, koszt toreb tego typu i nadruku na nich jest wówczas znacznie wyższy – osiąga kilkadziesiąt złotych.
Nie tylko torby na ramię?
Agencje organizujące akcje promocyjne najczęściej zlecają jednoczesne wykonanie wielu typów gadżetów. Winny więc poszukiwać hurtowni z gadżetami, która oferuje jeszcze co najmniej kilkanaście innych produktów promocyjnych do zadruku. Wraz z torbami na ramię warto zdecydować się m.in. na nadruk na plecakach typu worek, zagłówkach czy innych użytecznych artykułach z tkaniny lub dodać do zlecenia o tradycyjne gadżety reklamowe, jak ołówki, długopisy oraz smycze, które wciąż cieszą się zainteresowaniem klientów.