Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi

Więcej szczegółów o tym, jak rozpoznać dobrą agencję SEO.

Kiedy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę firmową, na pewno z czasem zastanawiasz się, co zrobić, żeby była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, gdyż to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec tego znaleźć dobrą agencję SEO? Warto wsłuchać się w wskazówki profesjonalistów.

Jak znaleźć dobrą firmę SEO? Google nakręciło o tym film

Nie można negować, iż cała branża SEO, innymi słowy działań mających na celu optymalizację stron www pod wyszukiwarki, powstała i cały czas rozwija się praktycznie tylko za dzięki Google. Pomimo występowania innych alternatyw, jak m.in. Baidu, Yahoo lub Yandex, wciąż najważniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto chce być widocznym w sieci, powinien zapracować na swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, w których występuje silna konkurencja, z reguły jest to skomplikowane bez doradztwa fachowców z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których idea SEO jest czymś zupełnie nowym, i zamieściło krótki instruktaż, jak zatrudnić solidną firmę SEO.

Główne cechy solidnej firmy SEO

Pracownik Google z przeszło 10-letnim stażem w prosty sposób naświetla, jak rozpoznać rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród kluczowych cech m.in.:

  • dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy,
  • zapewnienie witrynie opieki technicznej oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
  • stała kontrola stanu strony oraz cykliczną analizę jej statystyk,
  • zdolność estymacji czasu oraz budżetu koniecznego do zakończenia planowanych działań,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od drobiazgowego audytu strony.

Przedstawicielka Google akcentuje też, iż solidna firma SEO w żadnym razie nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, często dającą dostrzegalne efekty zazwyczaj po kilku miesiącach działań.