W biznesie ważna jest reklama – zlecaj kampanie agencji marketingowej

Odwiedź agencję social media Kraków - skorzystaj z doświadczenia specjalistów

Kiedy posiada się firmę, bez względu na to czy jest się usługodawcą, dystrybutorem czy producentem, działania reklamowe winny być istotnym elementem podnoszenia rozpoznawalności marki. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa mają środki finansowe na stworzenie i opłacanie swoich działów ds. reklamy, jednak małe biznesy, które z rzadka decydują się na akcje promocyjne, z reguły korzystają ze wsparcia agencji marketingowych.

Agencja reklamowa – zespół specjalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta

Agencja reklamowa to grupa twórczych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, mających wiele kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z ekspertami doskonale orientującymi się zarówno w obszarze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii marketingowych w internecie (prowadzenie kont social media, klipy i animacje viralowe), jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom całościową obsługę. Nowe firmy mogą zamówić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i wzorami akcydensów (papier firmowy, wizytówki czy obwoluty), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, że będzie ono odpowiednio zastosowane na etapie projektowania materiałów reklamowych – folderów, billboardów, stoisk targowych bądź plakatów. Agencja marketingowa pomoże również stworzyć atrakcyjne, unikatowe teksty na stronę internetową zamawiającego oraz zaplanuje schemat kontaktów z klientami poprzez najpopularniejsze media społecznościowe, jak np. Instagram, Twitter lub Facebook.

Do których podmiotów kierowana jest oferta agencji marketingowej?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są głównie do przedsiębiorstw, które nie mają swojego działu promocji. Nie oznacza to jednak, że to jedyny model współpracy. Praca agencji częstokroć polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie działu zajmującego się reklama i marketingiem. Jeśli zatem nie ma on doświadczenia w przygotowaniu spotkań z klientami, sympozjów bądź targów wymagających na ogół drobiazgowego planowania, te zadania może wykonać zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona również posłużyć za narzędzie pomagające w budowie wykwalifikowanej oraz zżytej ze sobą grupy pracowników – wystarczy powierzyć jej zorganizowanie wyjazdu integracyjnego lub przygotowanie programu szkoleń. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji marketingowych, należy jednak decydować się na współpracę z tymi, które dają dostęp do jak największego grona doświadczonych ekspertów. Umożliwi to przekazanie wszystkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencjii w rezultacie – łatwiejszy nadzór nad integralnością kampanii i wizerunku firmy.

Nasza siedziba:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]